//super awesome !
Dear Barbie

Navigation : touch hover image



Diaries Barbie Linkies Stuff

Assalammualaikum.You do shit to me I'll be your nightmare.


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Tutup mata buka hati .

Assalammualaikum :D

Hmm kau nak orang faham kau tapi kau takk nak faham dia. Kau rasa masuk ke bro ?

Cuba kau fikir masak masak tapi jangan ah sampai hangus.




See ? kau boleh baca dengan betul kan ? Aku jenis luaran sangat ok tapi hati bro hati aku sapa tahu ?

Bila orang tanya aku akan cakap aku ok tapi sebenarnya hati aku pedih.

Kadang kadang aku terfikir aku nak tidur je setiap hari tanpa bangun. Aku paling benci orang

.pentingkan diri dia sendiri. Tak nak fikir perasaan orang lain. Boleh bla la.



Masuk cerita lain :')



And 252 dah update dan apa yang aku nak cakap aku harap dia ikhlas. Tipu kalau aku tak sayang

cuma aku harap dia boleh faham , jaga and sayang aku macam mana aku sayang , jaga and faham dia.

Aku cepat cemburu. Tapi aku suka simpan. Sebab tu aku bersyukur aku dikurniakan kawan sebaik

Farra :') dia selalu ada untuk aku.




Aku harap dia faham kenapa aku sangat jealous. Aku sendiri benci sifat tu dalam diri aku tapi aku tak

boleh buat apa. Aku harap dia faham aku cemburu sebab sayang bukan sebab aku tak nak tengok

dia bahagia. Kalau boleh aku nak dia ada aku sorang je. Tapi entah la macam tak adil right ? -,-

Aku harap dia ada aku sorang je. tolong la. Aku takut hilang dia.