//super awesome !
Dear Barbie

Navigation : touch hover image



Diaries Barbie Linkies Stuff

Assalammualaikum.You do shit to me I'll be your nightmare.


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Assalammualaikum Ya Ramadhan :)

Assalammualaikum :)

Aku diajar supaya mentaati perintah Allah SWT. Dan selamat datang Ya Ramadhan

Dan selamat berpuasa rakan rakan . Aku tahu mesti korang rasa macam lapar and haus tapi sila


Sabar okey ?Aku harap aku menjadi seorang yang penyabar sepanjang bulan Ramadhan ni

dan bulan bulan yang seterusnya. Pesanan dari aku , tolong jangan main mercun sebab nanti nanti

nanti hilang jari haaaaaaaa :p main pop pop je boleh . Eh ? hihihi semua mercun tak boleh main

ok adik adik . Dah macam kakak kakak pulak aku ni. Takpe ni ingatan al maklum takde adik.hihi

Rasanya dah penat menaip dan saya nak mintak diri dulu * ayat skema * Assalammualaikum.