//super awesome !
Dear Barbie

Navigation : touch hover image



Diaries Barbie Linkies Stuff

Assalammualaikum.You do shit to me I'll be your nightmare.


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Saya Senyum :)

Assalammualaikum :)

tralalala apa yang aku nak cerita harini ialah

hahaha aku skype dengan farra .

ye aku skype dengan dia :') rindu. rindu sangat dengan dia.

Even rumah dekat ajo tapi masing masing sibuk kemain. So petang tadi

teeeeteeetteeeee * bunyi text masuk

me : hoi
farra : hoiiii
me : rindu kau babe
farra: rindu kau jugak :'(
me : hah skype nak malam nie ?
farra : jomm ada gossip ni
me : ok cun malam ni dating k ?
farra : orait aku dalam panggung ni 
me : bangang je kau. dah dah focus focus tengok wayang tu

Then terlepas ah rindu tu and gossip yang dah berbakul bakul pun terlepas jugak. xD



LOL. nie gila muka excited. hahahaha

hahaha farra gilaa -..-

ok thans babe skype. hah ta payah sedih seih sangat . jadi strong macam aku ok ?

good girl babyyyy :p



Haha kita kita rindu Kak Epa :')

hahahh padahal perlis je kan ? hewhew jaga diri ok ? thanks sentiasa ada dengan wan :)

Dengar masalah wan semua. Thats why i love u .


love and hugs
wann comel.xoxo