//super awesome !
Dear Barbie

Navigation : touch hover image



Diaries Barbie Linkies Stuff

Assalammualaikum.You do shit to me I'll be your nightmare.


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Result . Booooooooo .......

Assalammualaikum :)

Harini majlis temu mesra ibu bapa dan guru. hahaha

ini bermaksud mama pergi amek result aku tadi. Ya Allah chua dok cerita macam

macam kat mak aku. Serius. Dia kata aku tak nak buat seni dia tu lelawa. Apa benda tah.

Dah aku tak minat nak buat macam mana. aku rasa dah cukup lawa dah lukisan aku tu. hish

Hmmm aku dah kecewa kan parents and family aku :( result kali ni gila menurun :(

sedih , sedih sangat. Mungkin aku banyak main main dan amek semua benda tak kesah

tidur dalam kelas la. Then , bila dah jadi macam ni baru nak menyesal dah tak guna

And sebagai denda untuk result aku papa potong tenet kat iPad aku.

Aku tak kesah . sebab memang aku patut dapat hukuman right ? Ini akan menaikkan semangat aku.

Aku janji takkan main main lagi masa belajar. Tak nak tengok mama senyum hambar lagi.

Ya Allah banyak nya dosa aku. Aku janji ye janji akan buat papa mama senyum gembira

macam dulu lagi. Mungkin aku banyak fikir tentang masalah aku yang tak pernah stop datang tu.

Sampai aku lupa tugas aku sebagai pelajar dan seorang anak.

Dulu aku menangis bila masalah datang tapi sekarang tak. Sebab aku ada Allah sentiasa dengan aku :)

Allah tak pernah lupa kan hamba dia melainkan hambanya sendiri lupa padanya.

Allah tak pernah alpa Allah maha melihat , maha mengetahui dan maha agung

Allah tahu aku boleh hadapi sebab tu dia uji aku. Aku yakin aku boleh hadapi. Insyaallah.

Sekrang aku nak belajar taat perintah Allah dan Insyaallah segala galanya di permudahkan. Aminnn :')