//super awesome !
Dear Barbie

Navigation : touch hover image



Diaries Barbie Linkies Stuff

Assalammualaikum.You do shit to me I'll be your nightmare.


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


K sabar ni dunia .

Assalammualaikum :(

HI , rindu koranggggggggggggg :*

mood menaip tengah gila tapi taktau nak tulis apa . serius aku gila --'

okey first of all , i miss all moments at SABAH :*




pemandangan dari hotel aku :)



tempat nie sejuk gila macam dekat Cameronnn



Taman ape ek ? aku lupe .


Tempat nih buat aku sunburn . ohsemm :*


pulauuuuuuuuu ape tah

tangan aku paling kecohhh (Y)



Cukup letuww eh aku nie malas sikit nak tunggu benda benda yang loading nih

So that is Sabah :) i missss it Very Muchoooo

Now about engagedment Abang :) congrats brother bear <3

Walaupun aku selalu cakap aku benci dia tapi sebenarnya aku sayang dia .

Eeeeeuwww . hahahaha sayangg anad anad .

me : senyum doh bang
abang : aku cuak doh
kakak : tunang baru kecohh lebih
Kakak gila gelap sebab sibok dengan netball dia.
barang hantaran :)


okey cukup lahh penat aku . hmmm


hmmmm tsk tsk t.t






Dekat hostel aku takde Family yang nak share cerita , sedih , suka tapi aku ada

KAWAN KAWAN yang ganti Family aku . sebab tu diaorg penting dlm hidup aku .

takde diaorang aku dah lama mati * over




Chicquittitas aku forever . LENGKAP :)


aku suka nie :)


omg , my babyyy forever . jangan culik dia kalau tak nahas kau :DD



with love , miss , tears

NWAAAAAAA :')